Jag planerar just nu mitt eget bröllop, och bloggar därför om allt dom handlar om bröllopp, bröllopsresor, bröllop utomlands samt annat som hör en bröllopsfest till.

Saturday, February 26, 2011

Fler roliga inbjudningar

Just nu håller mina egna bröllopsinbjudningar på att designas. Jag har en mycket god vän som är grafisk designer, och han ska så klart designa inbjudningarna. Han kommer med ganska mycket ideer själv, eftersom han redan designat bröllopsinbjudningar flera gånger tidigare, så jag har inte styrt designen så mycket själv.

Men jag såg precis dessa mycket söta inbjudningar. Dessa hade passat mitt bröllop perfekt faktiskt, både jag och brudgummen samlade nämligen på frimärken när vi var små...
Jag tycker nämligen att de bästa inbjudningarna är de som har någon personlig anknytning till brudparet.

(bildkällan, klicka på bilden för att förstora den)

No comments:

Post a Comment