Jag planerar just nu mitt eget bröllop, och bloggar därför om allt dom handlar om bröllopp, bröllopsresor, bröllop utomlands samt annat som hör en bröllopsfest till.

Saturday, February 26, 2011

Inte en helt lyckad bröllopside


Det finns många saker gällande bröllop som jag inte gillar, men som ni säkert redan märkt skriver jag i denna blogg mest om saker som jag faktiskt gillar, för det känns bäst. En sak jag verkligen ogillar är temabröllop. De passar säkert en del, men om sanningen ska fram, har jag alltid tänkt att man förmodligen ångrar sådana bröllop i efterhand.
Ni minns kanske att jag skrev om en Hello Kitty bröllopstårta för ett tag sedan. Då tyckte jag den var ganska söt, men att ha ett helt bröllop med Hello Kitty tema eller en Hello Kitty bröllopsklänning (se bilderna) är att gå alldeles, alldeles för långt enligt mig.
Att hålla bröllopet klassiskt och stilrent är en betydligt bättre ide för de allra flesta!

No comments:

Post a Comment