Jag planerar just nu mitt eget bröllop, och bloggar därför om allt dom handlar om bröllopp, bröllopsresor, bröllop utomlands samt annat som hör en bröllopsfest till.

Thursday, March 22, 2012

Lite om naglar på bröllop

När det gäller hur man ska fixa till sina naglar till bröllopet så har alla lite olika smak. Personligen tycker jag dock att det är snyggast med naglar som inte är allt för uppseendeväckande, som t.ex. i starka färger, då dessa annars kan stjäla lite för mycket uppmärksamhet från brudklänningen.

Därför valde jag själv att ha vita naglar när jag gifte mig, och det är något jag verkligen kan rekommendera.
Om du planerar att fixa naglarna professionellt rekommenderar jag även att du inte gör detta allt för lång tid innan bröllopet. Den optimala tiden för nagelfixande är istället dagen innan, för då hinner inte naglarna förstöras på något vis innan bröllopet.

(bildkällan)

No comments:

Post a Comment