Jag planerar just nu mitt eget bröllop, och bloggar därför om allt dom handlar om bröllopp, bröllopsresor, bröllop utomlands samt annat som hör en bröllopsfest till.

Tuesday, January 1, 2013

Några bilder från skådespelerskan Blake Livelys bröllop

Hon gifte sig nämligen nyligen med sin skådiskollega Ryan Reynolds, och på deras bröllop serverades följande sötsaker:


Som ni ser behöver man inte ha massvis av allt, utan det är trevligare med en blandning av flera olika sötsaker eller efterrätter, då kan ju var och en själva välja vad man gillar bäst. En bra lösning tycker jag, som just när jag skriver detta känner mig riktigt sugen på de där citronbakelserna på nedersta bilden.

Några bilder på brudparet själva, så som de såg ut på bröllopet, har så vitt jag vet inte publicerats men detta foto finns utlagt i varje fall, man ser lite av Blakes brudklänning åtminstone:
(bildkällan)

1 comment:

  1. Hej J. Jag såg att du ska gifta dig och undrar om du är nyfiken på att testa en ny bröllopstjänst helt gratis i 3 mån? Det enda vi behöver är dina tankar om tjänsten efteråt. Är du intresserad? Maila mig på vera@ecobride.se (hittade ingen emailadress att nå dig på)

    Med vänlig hälsning, Vera

    ReplyDelete