Jag planerar just nu mitt eget bröllop, och bloggar därför om allt dom handlar om bröllopp, bröllopsresor, bröllop utomlands samt annat som hör en bröllopsfest till.

Sunday, July 10, 2011

Efter bröllopet: Vad ska man göra med alla fina kort?

Nu har jag som bekant redan gift mig, och man får ju massvis med presenter, som dock kommer till användning med en gång, men vad som är svårare att veta vad man ska göra med, är alla gratulationskort man fick. De är ju fina, och är även väldigt fina minnen, så jag vill gärna spara dem, men gärna på ett lite finare sätt än att bara lägga dem i en kartong eller liknande. Dock har jag hittills inte kommit på något vettigt och fint sätt att organisera dem. Tänker mig att man kan sätta in dem i ett fint album eller liknande, men det känns inte heller helt rätt.

Så om någon har några bra tips på hur man kan sortera och förvara alla fina tackkort och kanske till och med visa upp dem på något vis (t.ex. i en tavla eller liknande), får ni jättegärna höra av er! Detta är nämligen det sista projektet jag har kvar efter bröllopet och skulle gärna vilja bli klar med det redan.

(bilden är från Flickr)

No comments:

Post a Comment